h1

Els 4 pals catalans a la catedral de Praga

Abril 27, 2013

El meu amic en Jordi Salat, historiador i escriptor, es pregunta en un correu que m’envia: “qui va posar els 4 pals de l’escut del Casal de Barcelona i bandera de Catalunya, i l’escut del regne de Sicília amb els 4pals, a la Catedral de Praga i per quin motiu? Tenen un simbolisme religiós a més de polític?”.

Així mateix m’explica: “He descobert aquesta foto gràcies a Isabel Olivan que va assistir a la presentació del meu llibre “Vernaclística I” a Caldes de Montbui, i m’ho va explicar quan jo vaig parlar de la presencia dels 4 pals a La Gran Place de Brusel·lles i a Església de Saint Michel de Brusel·les”.

praga-catedral-sicilia-3

praga-catedral-senyera-sicilia-2

praga-catedral-senyera-sicilia-1

Anuncis

One comment

  1. http://es.wikipedia.org/wiki/Orden_del_Tois%C3%B3n_de_Oro



Deixa un comentari

