h1

Una abraçada per començar l’any

gener 11, 2011

Per trencar una mica la dinàmica de totes les polèmiques que envolten la nostra tasca de recuperació històrica, la situació política que vivim, la crisis social que ens colpeja, i tantes i tantes coses que ens desvien del camí que tots cerquem i que no és altre que el que ens apropa una mica més cap a la felicitat, aquí us deixo aquest vídeo que sincerament m’ha semblat fantàstic i que forma part d’una campanya internacional.

Que voleu que us digui, sóc un sentimental. Ja m’emocionava de petit amb el Mazinguer Z, amb les pel·lícules de l’Stallone, o recordant les pallisses que li fot el Barça al Madrid.

Per a tots vosaltres, la meva abraçada. Per un any 2011 més feliç.

Joaquim  Ullan

2 comentaris

  1. Molt bé Joaquim! Jo també sóc “bleda” i amb les llagrimes regalimant pels meus ulls rep una força abraçada i els meus millors desitjos per a tu i per a tothom.


  2. M’ha sigut impossible veure el video.Quim cada vegada envíeu articles més interessants. Felicitats a tots.



Deixa un comentari

